پارکینگ رایگان فرودگاه امام (ره) برای ۱۷ هزار خودرو در ایام اربعین 

11:35 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پارکینگ رایگان فرودگاه امام (ره) برای ۱۷ هزار خودرو در ایام اربعین 
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره آغاز عملیات پرواز‌های اربعین، گفت: در این ایام در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای ۱۷ هزار خودرو به صورت ۱۰۰ درصد رایگان پارکینگ در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری میزان - سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آیین آغاز عملیات پرواز‌های اربعین حسینی، گفت: ترمینال سلام با مساحت حدود ۵۴ هزار متر مربع برای خدمت به زائران عتبات آماده شده و این ترمینال با تدفین شهید گمنام ثبت بین‌المللی شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته ۸۲ درصد زائران اربعین و ۳۲ درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام اعزام شدند و امسال حدود ۷۰ درصد زائران عتبات از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

چلندری تاکید کرد: در ایام سفر‌های اربعین در شهر فرودگاهی امام خمینی برای ۱۷ هزار خودرو به صورت ۱۰۰ درصد رایگان پارکینگ در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حاشیه آیین آغاز پرواز‌های اربعین در ترمینال سلام به خبرنگاران گفت: حدود ۱۱۸۰ پرواز برنامه‌ای و حدود ۱۰۰ پرواز فوق‌العاده تا این لحظه به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام روز افزون پرواز‌ها به شهر فرودگاهی، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳۲۰۰ پرواز تا پایان عملیات اربعین حسینی انجام شود.

چلندری ادامه داد: از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر هواپیما‌ها با حدود ۱۰ تا ۱۲ مسافر کمتر پرواز می‌کنند. اما از ساعت ۱۶ محدودیتی در تعداد مسافر برای اعزام وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: میانگین تاخیر پرواز‌های اربعین تا این لحظه ۱۳ دقیقه است که مربوط به ترافیک فرودگاه نجف و تاخیرات عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *